Khawab Main Shaakh Dekhna

Khawab Main Shaakh Dekhna

خواب میں شاخ دیکھنا

Khawab Main Shaakh Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Shaakh Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Shaakh Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے ۔ قضیب درخت کی شاخ ہے جو خواب میں دیکھتا ہے ۔ اگر خواب میں دیکھے کہ اس کو کسی نے تازہ اور باریک شاخ کسی درخت کی دی ہے اور دینے والا معلوم ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کو اس سے اسی قدر خیرو منفعت حاصل ہو گی ۔
اور اگر دیکھے کہ شاخ باریک اور خشک ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کو کوئی چیز نہ ملے گی ۔ حضرت جابرمغربی ؒ نے فرمایا ہے ۔ اگر دیکھے کہ ترش میوے والے درخت کی شاخ اس کو کسی نے دی ہے ۔ دلیل ہے کہ اس شخص سے غم واندوہ پہنچے گا ۔ اور اگر شیریں درخت سے ہے ۔ دلیل ہے کہ خیر ومنفعت حاصل کرے گا ۔

Khawab Main Shaakh Dekhna The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: The tree is a branch tree that looks at the dream. If dreamed that someone has given it a fresh and fresh branches to a tree and the recipient knows it. It is argued that he would get such a bad deal.
And if you see that the branch is dry and dry. He argues that he will not get anything. Hazrat Jabirghari said. If you see that the branch of the trunk tree has given it to someone. It is argued that the person will get sad from this person. And if the tiger is from the tree. It is argued that good luck will be achieved.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker