Khwab KI Tabeer

Khawab Main Raasta Dekhna

Khawab Main Raasta Dekhna

خواب میں راستہ دیکھنا

Khawab Main Raasta Dekhna Find Dream meaning of Khawab Main Raasta Dekhna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Raasta Dekhna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ خواب میں رستہ دیکھنا استقامت اور دینداری کی دلیل ہے ۔ اور راہ دین میں راستی کی تلاش ہے ۔ اگر دیکھے کہ سڑک پر چلا جاتا ہے۔دلیل ہے کہ دین کے رستے پر ہے ۔ اور اگر دیکھے کہ ایک جماعت کی رہبری راہ راست پر کرتا ہے ۔
دلیل ہے کہ کسی قوم کو راہ راست اور صلاح دین پر لگائے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ رستے میں حیران اور پریشان ہے ۔ دلیل ہے کہ دین کی راہ یا دنیا کے کام میں حیران اور پریشان ہو گا ۔ اور اگر دیکھے کہ چور اس کے سامان کو راستے سے لے گئے ہیں ۔
دلیل ہے کہ جس قدر لے گئے ہیں ۔ اسی قدر کسی کا تاوان ادا کرے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ رستی چلتا ہے تھکتا نہیں ہے ۔ دلیل ہے کہ اپنا حق کسی سے مشکل کے ساتھ لے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ کوئی اس کو راہ راست سے ٹیڑھے رستے پر لے گیا ہے ۔دلیل ہے کہ گناہ میں مشغول ہو گا اور ثواب کے رستے سے دور ہو گا ۔
اور اگر دیکھے کہ اندھیری رات میں چلتا ہے اور رستہ اس پر مشکل ہے ۔ اور اس کو گمان ہے کہ راہ راست پر ہے ۔ دلیل ہے کہ استقامت اور رہ راست پائے گا ۔ اور اگر بہت سے رستے دیکھے اور معلوم نہیں کہ کس راستے جانا ہے ۔ دلیل ہے کہ اپنے دین میں حیران ہو گا او ر بد دین لوگوں سے صحبت رکھے گا ۔
اور اگر دیکھے کہ اس پر رستہ مشکل ہے اور نہیں جانتا ہے کہ کہاں جاتا ہے ۔ اور آنحضرت صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وا صحابہ و سلم کے فرمان کے مطابق دائیں ہاتھ کی طرف چلا تو دلیل ہے کہ راہ حق اس پر پوشیدہ ہو گا ۔ اور اگر جان بوجھ کر راہ راست سے ایک طرف کو چلا گیا ہے ۔
دلیل ہے کہ دشمن سے مکر اور حیلہ کرے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ راہ راست پر چلتا ہے اور کسی کی عزت کی وجہ سے لوٹا ہے ۔ دلیل ہے کہ ایسا کام کرے گا کہ جس سے دین کو نقصان ہوگا ۔ اور اپنی عیش کے لیے محال باتوں میں مشغول ہو گا ۔ اور اگر دیکھے کہ رستے پر چلتا ہے اور کوئی عورت سامنے آئی ہے اور اس کی وجہ سے رستہ چھوڑ کر دوسری طرف چلا گیا ہے ۔
دلیل ہے کہ اس کے دین میں خلل پڑے گا اور دنیا پر فریفتہ ہو گا ۔ حضرت جابر مغربی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے ۔ اگر دیکھے کہ اس کے رستے میں سبزی اور اچھے اچھے پودے ہیں ۔ تو یہ اس کی نیکی اور دین کے پاک ہونے پر دلیل ہے ۔
اور اگر دیکھی کہ کسی پوشیدہ راستے پر گمان کے ساتھ چلتا ہے ۔ دلیل ہے کہ دین میں بدعت کرے گا یا اپنے کام میں حیران ہو گا ۔ فرمان حق تعالیٰ ہے ۔ ان ھذا صراطی مستقیما فاتبعوہ(یہ میرا سیدھا راستہ ہے ۔ اس کی پیروی کرو) اور اگر دیکھے کہ کسی راستے پر سے لے گیا ہے ۔
تو یہ اس کے دین کے فساد کی دلیل ہے ۔ فرمان حق تعالیٰ ہے ۔ و قد خاب من سھا(جس نے اس کو پامال کیا وہ خسارے میں پڑا) حضرت اسماعیل اشعت رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ السلام نے فرمایا ہے ۔ کہ خواب میں سیدھا راستہ اسلام ہے اورٹیڑھا راستہ اس کی خلاف ہے ۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ خواب میں راستہ دیکھنا پانچ وجہ پر ہے ۔ (۱)دنیا (۲)آرام (۳)نیک کام (۴)خیرو برکت(۵)آسانی اور رحمت۔

Khawab Main Raasta Dekhna The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, “To see the path in the dream is a proof of stability and devotion.” And seeks righteousness in the path of religion. If you see that the road goes on. The world is on the way to religion. And if you see that the leader of a group does the path on the way.
Khawab Main Raasta Dekhna It is argued that a nation will be on the right path and consultation. And if you see that Khawab Main Raasta Dekhna there is a surprise and upset on the way. It is argued that the path of religion or the world’s work will be amazed and disturbed. And if you see that the thieves have taken the goods out of their way.
It is argued that the values ​​are taken. The same will pay any compensation. And if you see the restoration is not tired. Khawab Main Raasta Dekhna It is argued that it will take its right to someone with difficulty. And if you see that someone has taken her away from the road to the trench. The person is involved in sin and will be away from the reward of the reward.
Khawab Main Raasta Dekhna And if you see that it runs in the dark night and the path is hard on it. And he believes that the path is on the way. It is argued that there will be stability and live. And if many roads are seen and do not know which way to go. It is argued that your religion will be amazed, and the evil religion will keep people with you.
And if you see that the road is difficult and do not know where it goes. The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “O Messenger of Allaah, peace and blessings be upon him!” And if intentionally has gone aside from the way.
It is argued that the enemy will give thanks and sacrifice. And if you see the path walks in the way and has returned because of someone’s respect. It is argued that such a thing will work which will harm the religion. And will be involved in things just for your sake. And if you see that a woman walks on the way and a woman has come forward, leaving her way to the other side and left.
It is argued that its religion will be disturbed and will be free on the world. Hazrat Jabir has said by the western prophet. If you see that there are vegetable and good vegetable plants in it. So it is argued that its goodness and religion are clean.
And if you see that on an hidden path walks with thought. It is argued that it will make an innovation in religion or be surprised in your work. The decree is right. This is why the straight-hearted victories (this is my straight path. Follow it) and if you see a way out.
So this is the reason for the corruption of his religion. The decree is right. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: That is the straight path in the dream of Islam, and the path is against it. Hazrat Jafar Sadiq said, “There is five reasons to see the way in the dream.” (1) World (2) Comfort (3) Good Works (4) Poor blessings (5) Ease and mercy.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button