Khwab KI Tabeer

Khawab Main Moor Dekhan

Khawab Main Moor Dekhan

خواب میں مور دیکھنا

Khawab Main Moor Dekhan Find Dream meaning of Khawab Main Moor Dekhan and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Moor Dekhan meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ نر طاؤس میں عجم کا بادشاہ ے ۔ اگر دیکھے کہ اس کے پاس نرمور ہے ۔ دلیل ہے کہ بادشاہ سے مرتبہ اور مال حاصل کرے گا۔ اور اگر مورنی دیکھے اور جانے کہ اس کی ملکیت ہے ۔ دلیل ہے کہ عجمی عورت صورت مال دار کرے گااور اسے مال اور فرزند حاصل کرے گا۔
حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ اگر دیکھے کہ مور کبوتری سے جفت ہوا ہے دلیل ہے کہ دلہ پن کرے گا۔ حضرت دانیال علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ میں مور فسادی عورت ہے ۔ اور اگر دیکھے کہ مور اس سے باتیں کرتا ہے دلیل ہے ولایت پائے گا اور اگر مور چکور کو ایک جگہ دیکھے دلیلہ ہے کہ کوئی بیگانہ اس کے عیاں سے فساد کرے گا۔
اور اگر دیکھے کہ مور اس کے گھر سے اڑا ہے ۔ دلیل ہے کہ عورت کو طلاق دے گا۔ اور اگر دیکھے کہ اس نے مور کو مارا ہے دلیل ہے کہ کنواری عورت سے شادی کرے گا۔ اور اگر دیکھے کہ اس کے ہاتھ میں مور ہے ۔ دلیل ہے کہ مال اور نعمت پائے گا۔
اور اگر دیکھے کہ اس نے مور کا بچہ پکڑا ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کی لڑکی پیدا ہو گی ۔ اور اگر دیکھے کہ مور اس کے ہاتھ سے اڑا ہے ۔ دلیل ہے کہ بادشاہ سے جدا ہو گا۔ حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ میں مور دو وجہ پر ہے ۔ (۱)عجم کا بادشاہ(۲)مال اور خزانہ ۔

Khawab Main Moor Dekhan The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, "The king of Aamamjam is in the male house.” If he sees that he is soft. It is argued that the king will get more money from the king. And if Khawab Main Moor Dekhan Motherny is seen and she is owned. It is argued that the auspicious woman will pay the money and she will get wealth and children.
The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "If you see that Mubarak has risen from Kabothari, it is argument that the bride will be punished.” Hazrat Daniel said that I am a corrupt woman. And if you see that the mother talks to her, it will be a province, and if a mother sees the ticker in a place it is wise that a bag will corrupt her father.
And if you see that the mother is dead from her house. It is argued that divorce the woman. And if he sees that he has killed the mother, he argues that the virgin will marry the woman. And if he sees that he has a mother in his hand. It is argued that there will be wealth and blessings.
And if you see that she has got a mother’s child. It is argued that her girl will be born. And if you see that the mother is blowing from her hand. It is argued that the king will be separated. Hazrat Jafar Sadiq said, "I am mother, for two reasons.” (1) King of the Azam (2) wealth and treasure.

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Check Also
Close
Back to top button