Khwab KI Tabeer

Khawab Main Khansi Karna

Khawab Main Khansi Karna

خواب میں کھانسی کرنا

Khawab Main Khansi Karna Find Dream meaning of Khawab Main Khansi Karna and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Khansi Karna meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ خواب میں کھانسی پانچ وجہ پر ہے ۔ (۱)ترکھانسی(۲)خشک کھانسی(۳)بلغمی(۴)جس میں خون نکلے ()جس میں صفرا نکلے ۔ اگر خواب میں دیکھے کہ کھانستے وقت بلغم نکلی ہے ۔ دلیل ہے کہ کسی کے آگے موجودہ بلا کی شکایت کرے گا یا مال کی شکایت جو ضائع ہو گیا ہے ۔
اور اگر دیکھے کہ اس کو خشک کھانسی ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کی شکایت محال او بے ہودہ سے ہو گی ۔ اور اگر دیکھے کہ اس کو ترکھانسی ہے ۔ دلیل ہے کہ اس وک اپنوں سے شکایت ہو گی ۔ اور اگر دیکھے کہ کھانسی خون کی ہے دلیل ہے کہ اس کو فرزندوں سے شکایت ہو گی ۔
اور اگر اس کو صفرا سے کھانسی ہے ۔ دلیل ہے کہ وہ ہر ایک کی شکایت کرے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ کوئی سردار کھانستا ہے ۔ دلیل ہے کہ دین کا غم خوار ہو گا ۔ حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے ۔ اگر خواب میں دیکھے کہ اس کو کھانسی آئی ہے تو توانائی پر دلیل ہے اور اگر دیکھے کہ کھانسی اس کے گلے میں رہ گئی ہے ۔
دلیل ہے کہ اس کی موت کے وقت قریب ہے ۔ اور اگر دیکھے کہ اس کو بوڑھوں کی کھانسی ہے کہ بلغم گراتا ہے ۔ دلیل ہے کہ غم اور محنت سے نجات پائے گا ۔ حضرت جعفرصادق علیہ السلام نے فرمایا ہے ۔ اگر خواب میں دیکھے کہ کھانستا ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کو بادشاہ کی طرف سے آفت پہنچے گی

Khawab Main Khansi Karna The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, "The cough is five reasons.” (1) Turkmen (2) Dry cough (3) Bulgarian (4) blood in which () out of vacuum. If you dream in the dream Khawab Main Khansi Karna that the time has come to pass. It is argued that the current complaint will be filed against anyone or the complaint of the material has been lost.
And if you see that it is dry cough. It is argued that the complaint will be in vain and disrespectful. And if he sees that he is a Turkmen. It is argued that this lawyer will complain. And if you see that cough is in blood, it is argued that it will be complained to the children.
And if he’s coughed from a vacuum. It is argued that he will complain of each other. And if you see that there are some cats. It is argued that the grief of religion will become a disgrace. The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: If you see a dream that it has a cough, it is a matter of energy and if the cough remains in its throat.
It is argued that his death is near. And if you see that she has a cough of old, that the ointment falls. It is argued that sorrow and sorrow will be saved. Hazrat Jafar-ul-Qadri has said. If you dreamed about a dream. It is argued that it will bring a disaster to the king

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Check Also
Close
Back to top button