Khawab Main Khajoor Khana

Khawab Main Khajoor Khana

خواب میں کھجور کھانا

Khawab Main Khajoor Khana Find Dream meaning of Khawab Main Khajoor Khana and other dreams in Urdu. Dream Interpretation & Meaning in Urdu. Read answers by islamic scholars and Muslim mufti. Answers taken by Hadees Sharif as well. Read Khawab Main Khajoor Khana meaning according to Khwab Nama and Islamic Dreams Dictionary.

حضرت ابن سیرین رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے کہ خرما خواب میں مال اور مراد ہے ۔ اگر دیکھے کہ خرما کھایا ہے ۔ اگر اہل علم سے ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کا علم زیادہ ہو گا اور اگر سودا گر ہے ۔ دلیل ہے کہ اس کا مال زیادہ ہو گا ۔ اور اگر دیکھے کہ خرما کھایا ہے اور اس کی گٹھلی باہر ڈالی ہے ۔
دلیل ہے کہ شریعت کے حکم بجالا ئے گا ۔ اور بعض اہل تعبیر نے بیان کیا ہے ۔ اگر دیکھے کہ اس نے خرما کھایا ہے ۔ دلیل ہے کہ وراثت پائے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ کچا خرما کھایا ہے ۔ دلیل ہے کہ اپنے فرزند کی میرا ث کھا ئے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ اس کے گھر میں کجھور کا درخت ہے اور بہت پھل لگا ہوا ہے ۔
دلیل ہے کہ کسی بڑے آدمی کو ملے گا اور اس سے نفع پائے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ وہ خرما کا درخت جڑ سے خشک ہو گیا ہے ۔ دلیل ہے کہ ان کے در میان جدئی پڑے گا اور اگر دیکھے کہ اس کے گھر میں کھجور خشک تھی اور وہ سبز ہو گئی ہے ۔ اگر بیمار ہے تو شفاء پائے گا ۔
اور اگر دیکھے کہ کھجور کی جڑ ٹوٹ گئی ہے ۔ دلیل ہے کہ کوئی اس کے کنبے سے بیمار ہو گا ۔ حضرت ابراہیم کرمانی رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ نے فرمایا ہے۔ اگر دیکھے کہ اس کے پاس تازہ کھجور ہے دلیل ہے کہ سختی سے مال حاصل کرے گا ۔اور اہل تعبیر نے بیان کیا ہے کہ خرما خواب میں منفعت ہے جو اس کو کسی امیر سے حاصل ہو گی اور اگر دیکھے کہ اس کے گھر اور مکان میں بہت سی کھجوریں ہیں ۔
دلیل ہے کہ خرما کے اندارے پر مال اور متاع حاصل کرے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ خرما تازہ یا خشک کھایا ہے ۔ دلیل ہے کہ ایمان کی لذت پائے گا اور اس کا کام انتظام سے ہو گا ۔اور اگر دیکھے کہ کھجور کی جڑ کاٹی ہے ۔ دلیل ہے کہ جو کام ہاتھ میں رکھتا ہے وہ نہ ہو گا ۔
حضرت جابر مغربی رحمتہ اللہ علیہ نے فرمایا ہے ۔ اگر دیکھے کہ اس کے پاس خرما ہے ۔دلیل ہے کہ مالدار عورت کرے گا اور دودسرے قول کے مطابق مال پائے گا ۔ اور اگر دیکھے کہ کھجور کو بہت سے انگور لگے ہیں اور اس نے لئے ہیں ۔ دلیل ہے کہ اس کی سیاہ کنیز فرزند جنے گی ۔
اور اگر دیکھے کہ خشک کھجور سے تازہ کھجوریں لی ہیں ۔ دلیل ہے کہ پاکیزہ بات منافق آدمی سے سنے گا ۔ اور بعض اہل تعبیر نے بیان کیا ہے کہ جاہل آدمی سے فائدہ کی بات سنے گا ۔ اور اگر صاحب خواب غم نا ک ہے تو غم سے نجات پائے گا ۔فرمان حق تعالیٰ ہے ۔
بجدع النخلتہ تساقط علیک رطبا جنیا(تنا کھجور کی تجھ پر تازہ کھجور گرائے گی ) حضرت جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا ہے کہ خواب میں خرما کا دیکھنا سخی رئیس کی طرف سے مال حلال ہے اور خواب میں خشک خرما پاک دین اور مال حلال کی دلیل ہے اور تازہ خرما آنکھ کی روشنی اور مال حلال اور نیک فرزند کی دلیل ہے

Khawab Main Khajoor Khana The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, "In the dream of a dream, there is wealth and meaning.” If you see it’s eaten. If the person is with knowledge. It is argued that its Khawab Main Khajoor Khana knowledge will be more and if the deal is down. It is argued that its wealth will be higher. And if you see that the food is eaten and puts its back out.
Khawab Main Khajoor Khana It is argued that the law of Shari’ah will be ordered. And some qualified interpretations have been described. If he sees that he has eaten the dough. It is argued that the inheritance will be found. And if you see that the raw food is eaten. It is argued that my son will eat my second. And if you see that there is a thin tree in Khawab Main Khajoor Khana her house and has plenty of fruit.
Khawab Main Khajoor Khana It is argued that a large man will get and benefit from it. And if you see that the dried tree is dried up from the root. It is argued that their habitation will be abundant and if they see that the palm was dry in his house and he became green. If he is ill, he will get relief.
Khawab Main Khajoor Khana And if you see that the root of the palm is broken. It is argued that someone is sick of his family. The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: If he sees that he has fresh palm, he argues that he will get hardship from wealth. And the elaborate interpretation has stated that there is a disgrace in the dream of a sweet person who will get it from a rich person and if he sees that his house and house I have a lot of palmies.
It is argued that you will receive goods and benefits on the dormitory. And if you see the dough is fresh or dry. It is argued that the attainment of faith and its work will be managed. And if you see that the root of the palm is the root. It is clear that the work that holds in hand will not be.
Hazrat Jabir has said the western mercy. If he sees that he has a dough, it is a matter of interest that the wealthy woman will do and she will get the money according to the viewer. And if you see that the palm has many grapes and has it. It is argued that its black kinsen children will be.
And if you see that fresh palm has taken dry palm. It is argued that the hypocrites will hear the hypocrites. And some elaborate interpretations have said that a person will listen to the ignorant person. And if she is not sad, then she will be saved from grief.
Hazrat Jafar Sadiq (may Allaah be pleased with him) said, "It is permissible to see the Khurram in the dream, and the property is lawful by the Sacred ruler, and in the dream, it is purely pure religion and property of law.” It is argued and the freshest eyes and materials are lawful and good children

Recent Posts:

[display-posts]

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسا م

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

  • 1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام

-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے

  1. حضرت دانیال علیہ اسلام
  2. حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  3. حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
  4. حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
  5. حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
  6. حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ

تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم

  1. ۔علم تفسیر
  2. علم ضرب الامثال
  3. علم حدیث
  4. اشعار عرب
  5. علم اشتقاق (صرف)
  6. نوادر
  7. علم الغات
  8. علم الفاظ متد اَولہ

چنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔